Emmy Lea

Fin-fint

Ibland får jag sådana ryck och anstränger mig för att klä mig snyggt, vill klippa lugg, använda smink (se läppstift), måla naglarna och till och med skaffa tatuering: 
Sen finns det ju sådana där andra dagar. Typ 360 dagar om året. Men det är kul så länge det varar. Idag är ju iaf en av de där 5 dagarna om året, och jag spelar en Spotify-lista på hög volym hemma i min lägenhet. Imorgon ska jag in till Göteborg för en övernattning hos mamma och en Luciakonsert i Oscar-Fredrikskyrkan där Jens ska spela. Det ska bli mysigt!

Hade ett gött gympass igår där jag verkligen tog i. Har haft svårt de senaste dagarna att få bort Flashpoint fanfiction berättelser ur huvudet och det tog ett tag på gymmet innan tankarna rensades bort och det bara var fokus på träningen kvar. Men det gick och gud så skönt det var.

#1 - Jens

Skitfin!!:D känner igen mig i att man får såna ryck ibland, men oftast blir det inte att jag gör något, får bara lusten liksom:p <3