Emmy Lea

London och grejs


Satte mig flyget, det kändes hyfsat bra, var lite trött bara men det var okej och nervositeten hade släppt. Och så landar vi. Jag sätter på min telefon, och inser att jag inte kan pin-koden. Min mobil är förhållandevis ny, och jag stänger ju aldrig av min telefon så det kom lite som en chock. Så nu står det låst sim uppe i vänstra hörnet. Vet egentligen inte riktigt vad det innebär? Antagligen bara att jag inte kan ringa, smsa eller använda mitt 4G. Men för stunden så gör det ingenting, hade ändå bara tänkt satsa på Wi-fi nu under London resan, så jag får fixa det när jag kommer hem. 

Vi har hittat in till hotellet, käkat lite mat och checkade nyss in så nu ligger vi i vår våningssäng i vår sovsal. Känns helt ok faktiskt. Vi har ju inte så mycket planerat under tiden här, förutom måndagen då. Då ska vi till Warner Bros Studio Tour, d.v.s Harry Potter grejen. 

Men nu verkar det som att vi ska dra iväg till Hyde Park för en promenad med en kompis till Jenny som pluggar här i stan. Försöker lista ut om jag behöver jacka. Hmm. Det är lite skumt väder här. Sjukt varmt när vi kom, man svettades ihjäl typ! Jaja, nu avslutar jag det här inlägget.