Emmy Lea

Måndag morgon
Sitter och väntar på att bli upplockad av en kille i min klass så vi kan dra iväg till Uddevalla. Min klass ska besöka ett tryckeri där, det ingår i vår kurs Digital Grafik. Ska bli spännande.

Var ju och gymmade igår med Sofia, och bestämde mig för att försöka göra samma saker som hon gör på gymmet. D.v.s jag hakar på allt hon gymmar. Igår blev alltså därför träning för armar, axlar, och lite mage. Mina armar gör så sjukt ont idag, men det gör inget för jag är så jävla stolt att jag klarade av att köra styrka på gymmet. Förut har jag mest mesta känns det som, och det här känns så bra! Aa, får se hur länge jag orkar med sådana gympass... Haha.

Hade en så irriterande dröm nu på morgonen. Drömde att det var jul, och pappas sida av släkten hade byggt en julstad där vi skulle bu och fira jul tillsammans. Hela jävla skiten var proppfull med snö, julkulor och dinglande ljusslingor, och alla som var där hade delats in i körer som fyra gånger per dag skulle sjunga tjugo jullåtar. Jag har aldrig varit mindre intresserad av jul som jag var då. Ville spy på deras julgranar. Fan, usch. Haha.

Måste göra mig lite i ordning nu, så vi hörs! Typ.