Emmy Lea

Söndagsmorgon
Jag sover aldrig länge längre... Men det gör inte mig någonting, jag tycker det är mysigt att gå upp tidigt och ha hela dagen framför sig. Jag var uppe och tog en skön dusch, men jag kommer aldrig förstå hur det kan lossna så mycket hårstrån utan att se ut som att det har gjort det. Knäppt. Vet inte riktigt vad jag ska göra med den här dagen, hade väl tänkt skriva reflektionstext till veckans Digital Grafik uppgift så den är gjord. Har inte så stor lust att göra detta nu. När jag skaffade min nya mobil för några veckor sedan så fick jag ju med 6 mån gratis medlemskap i HBO Nordic. Så det testade jag igår - och blev sjukt besviken. Kände knappt igen någonting, förutom True Blood och Games of Thrones, men dem tycker jag inte om. Väldigt segt, men det gör egentligen inte så mycket. Jag har ju inte betalat för det, liksom.
 
Jag kom på igår kväll att det kanske var dags att kolla på och boka transfer biljetter tur och retur från flygplatsen i London. Jag och min kompis Jens ska åka dit den första november, ska bli kul att åka tillbaka. Vi var där i slutet av september förra året, främst för att se Paramore live. Den här gången var det bara min galna idé som fick oss att köpa biljetter - eller jag kanske borde säga att jag köpte biljetter? Det är nämligen så att jag har en del sparpengar som jag inte vet vad jag ska göra med, och Jens fyller år nu i Oktober, så jag fick en liten galen tanke om att betala resan plus hotell till henne. Knäppt, men så blev det. Och det var så billigt, så det var inte en sådan big deal. Måste bara se till att boka rätt biljetter också, förra gången tog vi express tåget in till london, men jag har hittat en buss som verkar vara typ hälften av det priset. Så jag kommer nog boka det. Men där måste jag se till att boka rätt tid, annars blir det lite knepigt... Tänkte vänta på Jens också, se vad hon tycker. Fast det brukar vara jag som fixar de här grejerna, så jag tror hon litar på att jag fixar det haha. 
 
Fick precis ett meddelande från Sofia, en förfrågan om att hänga med till gymmet senare idag. Så nu har jag det inplanerat. Vilket betyder att jag borde skriva reflektionstexten nu. Oh no.