Emmy Lea

Veckan
Hallå! Ibland är det svårt att hinna få till ett blogginlägg asså. Har skrivit hemtenta i Lärande och Delaktighet i Digitala Medier hela veckan. Har noll koll på ifall jag egentligen har svarat på frågorna och gjort rätt, men skrivit hemtentan har jag. 

Hemtentans frågor är så otroligt breda och flummiga, så det är så svårt att fatta vad det är tänkt att man ska skriva. Men jag hoppas verkligen att jag gjort rätt så jag får godkänt. 

Vi har jobbat med InDesign i Digital Grafik denna veckan. Smått förvirrande, men funkade helt okej. På workshopen testade vi att göra folders, och det hade varit hyfsat snyggt om inte baksidan blivit upp och ner och skrivaren skurit bort saker i kanterna. Men det var ju egentligen inget som var mitt fel, liksom. 

Idag har jag gymmat för första gången på länge. Drog till Fitness24/7 med Sofia och våran klasskompis Jesper. Kändes gött, även om jag var lite lost bland maskinerna. Det var skönt att komma igång lite, vet dock inte när jag ska gymma igen, men jag vill försöka i alla fall två gånger i veckan. 

Imorgon ska jag ta mig an att laga kyckling i ugn, koka ris och göra currysås. Får se hur det går. Låter så himla gott, så förhoppningsvis funkar det.