Emmy Lea

Plugg
Jag är faktiskt stolt över mig själv som har pluggat så hårt de senaste dagarna. Har läst ungefär 200 sidor tråkig kurslitteratur på akademisk - mardröm - engelska, och har idag skrivit en reflektionstext, läst i en annan kurslitteratur bok, och pluggat färgteori online. Herregud. Får jag göra något annat nu? Vill verkligen att det ska gå bra i de här kurserna.. Igår skrev jag stödord till en annan reflektionstext som ska lämnas in på fredag. Det är så mycket, och trots att jag pluggat kontinuerligt hela dagen, och klockan närmar sig 18:30, så funderar jag på att fortsätta. Jag har fortfarande inte fattat en del färgteori koncept, som jag egentligen borde kunna till workshopen imorgon, men jag hittar verkligen inte nån användbar information någonstans.
Har även hunnit dammsuga lägenheten imorse. Och jag har diskat. Två gånger idag.

Aja. Ni tycker säkert att det här låter jätte trist. Så nu slutar jag.
#1 - Anonym

Vilken disciplin du har, är stolt! Mamma Christina