Emmy Lea

Stressig vecka

 Den här veckan har det varit svårt att få tid att blogga om någonting. Känns som att jag har pluggat konstant (vilket jag har, med undantag för matlagning, städ, disk och handla mat). Trodde verkligen inte att jag skulle vara så disciplinerad och sköta studierna då här bra. Men det går fantastiskt än så länge. Sitter osmidigt i min kontorsstol just nu (därav den vackra bildvinkeln), har precis haft ett väldigt soft online kritik-seminarie. Känns gött att det var det enda idag. Nu är bara att fokusera på roliga saker! Typ. 

Nä men jag ska in till Göteborg över dagen imorgon för att träffa en kompis, ska bli skönt! Kanske blir nån liten sväng till mamma, får se hur jag lägger upp planen. Ska försöka foto om bilderna från förra veckans kursuppgift i helgen också, får se hur det går.