Emmy Lea

Julkänsla
Nu i dagarna har jag verkligen börjat få julkänslor! Det är lite udda med tanke på att jag inte har haft det på flera år, men det är väldigt härligt. Hoppas det blir snö, det hade ju varit perfekt. Men jag nöjer mig med det lilla jag har just nu, det är tillräckligt. Denna nyfunna julkänslan tror jag beror på att jag för första vintern och julen någonsin bor ensam och kommer åka hem till mamma för att fira jul. Det känns liksom som att man verkligen har planerat in någonting på jul den här gången, så det blir speciellt. Ska på Jens luciakonsert i Oskar Fredrikskyrkan på lördag också, så då blir det ännu mer julkänslor förhoppningsvis. 
 
Här kommer lite julkänsla-bilder jag tog igår och idag med min systemkamera! Det var ett tag sedan som jag faktiskt plockade upp den och fotade. Ska försöka ta tag i det och fota mycket mer, det är ju så kul när det blir bra bilder. Men nu måste jag käka lite lunch innan jag ska dra iväg till gymmet.