Emmy Lea

Möblera om på 31 kvm


Nu blev det ommöblering! Blev galen på att jag inte var nöjd, så jag var f*n tvungen att flytta på möblerna. En panorma var ju också lite festligt, så jag fick med allt! Idag ska jag köpa soffan, så jag har dammsugit också, vilket är välbehövligt när man möblerar om. Har lyckats lista ut var ramarna jag ska köpa på Ikea ska sitta, tror jag i alla fall. Det största fönstret ska få gardinstång och gardiner, det andra vet jag inte riktigt.. Det är ju så litet. Får kolla med dem på Ikea om det finns gardinstänger i den storleken. 

Är inte riktigt nöjd med möbleringen av köksbordet, keyboardet och skrivbordet, och jag har inte flyttat någonting på dem ännu för att jag är osäker. Vill egentligen inte peta in köksbordet intill väggen vid kylskåpet då det var där först när jag flyttade in och det kändes trångt. Då måste det nog få flyttas ut från väggen, men aa, jag vet inte än. Får klura på det. Fåtöljen kommer ju inte få plats sen. Så den måste väck. Får väl ta och sälja den, om det nu är någon som vill ha den... Aja. 

Ska ta och försöka flytta på filmhyllan, för den kommer inte få plats där den är nu när soffan kommer på plats. Får se vart den går ta vägen. I närheten av tv:n känns ju logiskt. Hmm. 

Nä men nu måste jag återgå till arbetet. Det kanske kommer fler inlägg senare idag... Man vet aldrig.
#1 - Maiken

Du hittar gardinstänger till det lilla fönstret utan problem, det lovar jag ;)