Emmy Lea

Torsdag, 30 Juli


Nej men tjena! 

Här fanns det en blogg ja. Juste. Nu är det sommar nu är det sol- eh. Det är nästan sommar i alla fall, lite sol och blå himmel har jag sett idag, men molnen har tagit över himmeln. Man undrar ju lite om detta äntligen är beviset för vår negativa påverkan på planeten. Men den melodin är la folk trötta på antar jag. Själv känner jag väl lite så där att vi bara har den här planeten, och samtidigt vill jag ju naturligtvis klaga på att jag tvingas klä mig i sneakers, långbyxor och tjocktröja under regnjackan varje dag till och från jobbet. 

Fast temperaturen på morgonen kanske inte riktigt räknas, jag går ju upp kl 5 och går hemifrån 5:45. Tidigt. Jobbigt. 

Är på jobbet nu och har lunch, men jag har bara åtta minuter kvar så jag borde väl diska min matlåda kanske. Mina luncher består av matlådor och läsande av berättelser/e-böcker i mobilen. Ibland blir det även lite kollande på en viss dejtingsida som jag är medlem på, men det är en helt annan historia. 

Jag ska försöka att uppdatera bloggen lite då och då, tänker inte komma med något löfte om X antal inlägg i veckan då det är hög risk för att detta ej kommer fungera. 

Oh well. Nu måste jag dra. 5 min kvar.